Malin Olvenmo

skönt det är att vakna efter fest och inte va bakis

Nu morgon, somnade väldigt sent igår, la oss inte fören vid 2, Vi va hos lillasyster på fest, jätte trevligt, men jag blev trött vid 12 sånt man får vänja sig vid. Vi hade middag hemma innan vi va sammanlagt 8 personer, Niklas lagade tacos enkelt när man är många, alla såg nöjda ut.
Emma blev glad över presenterna och det va väll kul.
Träffade storasysters sambo för första gången igår och han va jätte trevlig stort + till honom. Alla verkade på bra humör igår, vi dansade och skojade.
Jag trodde Niklas skulle vara bakis idag men det va han inte helt otroligt, fast han tog det ganska lungt igår för min skull.
Nu står han och diskar allt från igår, vi har precis ätit frukost, så nu känns det bra i magen,
Lillkillen sparkar allt hårdare och hårdare för varje dag, har märkt att han är mest aktiv på morgonen och på kvällen, när det är dags för sängen. Känns skönt att han rör sig iallafall.
Idag blir det nog inte så hemskt mycket gjort, vi ska väll åka förbi biltema och clas olson och köpa en sladd till datorn, så man kan koppla den till tv:n.
Pappa kommer sen och hälsar på mellan 14 och 18 så man vet inte riktigt där imellan när han dyker in, han sa även hem till Emma och gratta henne.
Jag skulle vilja se alla som va på festen igår hur bakis alla dem är idag. Känns så skönt att jag inte är en av dem.
Igår va det även den första festen jag va på som rökfri, kändes lite konstigt att man inte stod på ballkongen men jag saknar inte det ett enda dugg, så himla skönt... nej nu ska jag klä på mig och göra lite nytta här hemma. ses senare alla glada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0