Malin Olvenmo

sovit länge

Känns så skönt att ha sovit ut. Vaknade vid halv elva, gick upp och gjorde frukost på sängen åt mig själv. Idag ska jag nog fortsätta med mitt vilande, känns mycket bättre i ryggen idag, och det känns det dumt att anstränga sig igen. Jag ska faktist jobba ikväll, Niklas har erbjudit sig att köra mig och det känns ju bra. Ska väll ringa akelius om min el i köket.... skönt om elen fungerar som den ska till helgen, då vi ska ha middag på lördag.
Idag händer inte så mycket tror jag. Denna dag är väll som alla andra, tråkig tråkig tråkig ända tills min älskling kommer hem och gör mig sällskap... längtar till helgen då vi kan sova tillsammans på morgonen, äta mysig frukost tillsammans, mycket mys i helgen hoppas jag. Nej nu ska jag sluta gnälla finns dem somhar det sämre. Ska kliva upp nu och klä på mig... måste starta nånstans. =)

Kommentarer
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

hehe va kul, jag avslöjar på fredag kraaam

2009-10-28 » 11:33:49 URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0