Malin Olvenmo

spjälsängen är bäddad och klar =)

Idag vaknade jag ganska tidigt eftersom jag ställt om klockan, vi åkte till Jysk i Länna och köpte madrass, täcke och kudde + bäddsett till spjälsängen... Jysk hade bäst priser på madrasser kändes inte som man ville lägga ut 1000kr på en madrass. Vi blev riktigt nöjda när sängen va bäddad och klar. Vi åkte sedan till Babyland jag älskar den butiken jag vill ha allt därinnen innan lillprinsen kommer, Sambon min hade tidigare tittat på ett spjälsängsskydd med spöket laban på, men känt att det kostat lite mycket, så idag när vi kom in i butiken så va det 20% på laban sakerna, så han slog till =)... vi satte även upp baby lampan vi köpt på Ikea, så nu är sängen så fin, så himla mysig, vill att det ska bli januari/februari nu så lillprinsen kan få provligga sin mysiga säng. Både jag och Niklas blev jätte nöjda. Flizan trodde själv klart att vi bäddade så fint åt henne, men icke sa nicke. Nu håller min älskade karl på att sätta upp hyllan i badrummet, men det går inte riktigt som han vill..

Nu ska vi åka och handla lite mat, jag ska laga Biff stroganoff med ris, ska bli riktigt gott. Jag är så himla nöjd med helgen synd bara att helger ska gå så himla fort, skulle vilja stoppa tiden. Ikväll blir det film i soffan, har en massa filmer kvar att se på som Tobbe har tagit hit.




så mysigt!!


Vi längtar tills vår prins ligger där och sov


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0