Malin Olvenmo

städa och tvätta

idag blir det städ dag, skönt att få ordning innan man far till landet imorgon, ska packa också, ska få med min vinterjacka och lite sånt, jag vaknade redan vid 8 idag, låg kvar i sängen och mös med  flizan. Blir så irriterad på Comhem, det fungerar inte hos mig idag av någon konstig anledning, telefonen fungerar men det är världens störningar på tv, varför sitta och betala dyra pengar för nått som inte fungerar??...Niklas ringde vid 9 som vanligt han berättade att det snöade i Kista, jag vill också se den första snön =( så himla mysigt. Här skiner solen och det är jätte fint, man blir sugen på att gå ut och gå en promenad... får se om jag ger mig ut senare. Pratade med mamma igår en lång stund, hon har skrivit på det nya kontraktet, så äntligen kommer mamma nära mig hihi, ska bli så kul... så nu har vi planerat för flytten, och allt som ska inhandlas, det blir nog Ikea innan.
Min katt har blivit knäpp, hon springer fram till mig och burrar upp sig och tror att hon ser jätte farlig ut,hahah om jag rör mig så så springer hon iväg hahah, ibland undrar man vad som rör sig i hennes huvud, hon verkar ha jätte kul.
Det är mycket som skall packas nu när jag ska till landet, nu när det är ny årstid, varmare kläder, kläder som skall lämnas där m.m känns som jag kommer glömma hälften, men som tur är så kommer inte niklas fören på fredag så då kan han ta dit det jag glömmer. Jag hoppas att Cassi och björn kommer på fredag, kan vi sitta och mysa framför brasan, jag lovade cassi att ta med mig det nya spelet...nej nu ska jag sätta fart måste få i mig min yougurt också innan jag gör något annat, det är mvc imorn och jag hoppas jag har gått upp ivikt, men det borde jag ha gjort har ätit hela tiden känns det som... nu ska jag återgå till städandet......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0