Malin Olvenmo

Väckt tidigt

Varför ska man bli väckt när man sover som skönast?? Vaknade av att vvs reparatören ringde halv åtta, han skulle komma och kolla på utaget i badrummet, som inte va säkert att koppla in tvättmaskinen i... vi ville inte bli grillade när man badade, känns inte så säkert heller nu när man ska ha barn... Men jag klagar inte, bättre att allt blir bra i badrummet, innan lillprinsen kommer, jag e ganska trött på att kopppla in tvättmaskinen med skarvsladd i hallen, man kan inte ens stänga dörren till badrummet, när tvättmaskinen är igång, men nu så blir det bra... =)
Flizan är inte så glad när han är här och fixar, för hon är instängd i sovrummet, han är allergisk, hon vill ju hjälpa honom =)... Idag ska jag ha städdag, dammsuga och torka golv, och tvätta.
Får se om det händer något annat roligt.

Igår va jag hos ann-sofi och fikade jätte mysigt, hon höll på att packa hon ska flytta hem till mamma igen, då hon och christian ska separera, hon va så glad och pigg så, as kul att träffa henne.
Sen lagade jag jätte god mat åt min karl, potatisgratäng med ostfyld lövbiff, ja jag åt kött va helt överaskad, men jag åt bara en bit... Niklas vräkte i sig, han passade på medans han fick kött, gjorde även en lite rotfruktsgratäng mmmm så gott, blev massor med gratäng över så det får bli det till middag idag igen med något gott till..Vi såg även på två filmer som vi hyrde (en shopaholics bekännelser) och (The code) båda va jätte bra. Älskar hösten med tända ljus och mys i soffan, med en kopp the.  Nej nu ska jag göra lite nytta, städa och fixa här hemma, det första jag ska göra är att äta lite frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0