Malin Olvenmo

vad har hänt idag

Tiden bara springer iväg, morgonen började med att jag inte kunde somna om efter att älsklingen gått till jobbet, gick då upp och satte mig i köket,drack ett glas nyponsoppa och försökte lugna den vilda i magen, han sparkade så mycket att det knappt gick att sova. La mig i sängen igen framför tv4 morgon somnade om vid 8. Sov jätte skönt tills telefonen ringde vid 9, först ringde Emma sen ringde älsklingen, somnade om igen till 10. Klev upp åt frukost och pratade med emma, första gången jag ätit frukost på egen hand ett poäng till mig. Sen har jag suttit i soffan i morgonrock hela dan framför datorn, fastnade här, provade på Farm ville eller vad det nu heter på facebook, alla verkar spela det, men jag trög som jag verkar vara fattar igenting, alla har jätte fina stora gårdar, jag har 4 rabatter med jordgubbar, och pank, inget spel för mig..... Jag har tagit ett bad nu riktigt skönt, jag har kommit på att det är ett bra sätt att få lillprinsen  lugn, så nu sover han lugnt och skönt i magen, ikväll ska man jobba, är inte taggad ett dugg men det brukar ändras när man väl är där, har precis stoppat in fiskgratängen i ugnen, så man får i sig lite mat innan, Niklas ska sjusa mig idag han är så gullig.
Pratade en stund med mamma idag på dan, Ida va fortfarande sjuk, men hon skulle till skolan imorgon, så jag skulle hämta henne där eftersom vi ska vara barnvakt åt henne hela helgen, så vi ar bestämmt att vi ska till landet imorn och mysa, blir väll shopping i valbo kanske i helgen. Det bästa med hösten nu på landet det är att sitta framför brasan, i mörkret och mysa. får se vad Ida tycker, får väll se om vi hittar någon svamp i skogen på lördag, nått ska vi nog lyckas hitta iallafall.
Nej nu måste jag sminka mig lite och fixa till håret så man ser oki ut på jobbet, ska väll duka fram till middagen också, prova våra nya tallrikar...... håll tummarna för mig att jag säljer bra ikväll, pengar behöver jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0