Malin Olvenmo

Vi slapp laga mat idag =)

Nu är jag mätt, svärmor bjöd på mat, mm jätte gott, Jag och Niklas har varit på Ikea jag har köpt mig en anslagstavla som jag ska ha i hallen, sen köpte vi nya tallrikar till köket, och jag köpte en byrå på hjul som jag kan ha nagelgrejer i. Niklas hjälpte mig att beställa ny gele till naglarna och en massa annat kul.
Skulle igentligen ha jobbat idag men det blir imorn istället....Niklas ska också jobba imorn, så vi kan få lite pengar. Nu ska han hjälpa sin mamma att sätta på nån grej på hennes cykel så hon kan cykla med hundarna =), Jag ska låna proppmaskinen av svärfar så jag kan få upp min anslagstavla ikväll, jag måste få upp allt på en gång jag kan inte vänta, jag är värre än en tre åring på julafton... Det vart även fint med nya tallrikar i köket så nu rensade vi ur dem fula, men jag kan inte kasta, så dem får åka ner i källaren bland allt annat skit. Det man inte ser mår man inte dåligt av hehehe.
Ikväll blir det efterlyst, som jag alltid brukar missa eftersom jag jobbar Onsdagar, men ikväll ska jag se det.
Nej nu är det slut på denna dag, snart börjar ännu en ny dag, man hinner inte riktigt med i svängarna, snart helg igen... Herregud vad tiden går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0