Malin Olvenmo

Det blir en liten prins

Igår va vi på ultraljud hos ultraljudsbarnmorskorna i liljeholmen, så himla mysigt, jätte trevlig personal, fick då veta att allt såg bra ut, och att det va en liten pojke som låg där inne och sprattlade, va en livlig krabat.. känns så skönt att veta att allt va som det skulle, dem ändrade förlossnings datumet till den 7 februari istället för den 4. Idag har jag bestämmt mig inga mer cigg för mig, allt för lill prinsen. blir mycket godis, och småäta. Köpte 2 ljusblåa bodysar till den lilla igår.. annars har vi bara köpt neotrala färger. Nu längtar jag till julen, mysigt med levande ljus, granen, och stjärnorna. Jag hoppas att allt går vägen nu. Nu ringer min älskling, han ville se hur det va med mig, nu utan cigg, det är bara att hålla mig sysselsatt städa , äta ,äta ,äta hahaha detta kommer gå jätte bra. Håller tummarna för mig själv. Jag ska jobba idag också, har börjat åka kommunalt för niklas jobbar ju nu i Kista så han hinner inte sjusa mig, men det går lika bra ändå. Nej nu ska jag sätta igång och laga lite lunch, och städa lite, har fått order av min Barnmorska att äta oftare, då jag lider av blodtrycksfall.. Just nu när jag äter bättre och dricker mer vatten, så har jag inte haft de problemen. Hoppas att detta blir en bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0