Malin Olvenmo

fikat hela dagen

Idag har man inte gjort så himla mycket fikat hela dagen hahaha, stora syster och marie kom förbi och fikade,och Hallin va förbi och fikade så trevligt att träffa henne, det va så himla länge sen... Idag har jag mått bra jämfört med alla andra dagar, kroppen börjar väll återhämta sig, Men jag har faktist varit duktig och dammsugit och rengjort badrummet idag så nån nytta har jag gjort idag förutom att bara dricka the..
Igår va jag och Emma på hudkonsultation det va jäte roligt man fick prova en massa krämer och masker jätte kul, jag köpte en tvätt cream för ansiktet och sen en hudkräm, och dem va jätte bra, dem ska tydligen förhindra åldrandet, kan vara bra nu när man får rynkor när man ska få barn hahaha. Så nu ska vi dit på Tisdag nästa vecka och prova på smink också, det är nästan så jag längtar.
Skulle hämta Ida i skolan igår, men jag höll på att svimma på hemvägen, det va hemskt så det blev att gå direkt till mamma och vila, Niklas hämtade Ida, vi åt middag Ida gjorde läxan, nästan så man blir lite avunsjuk på läsläxor, verkar så himla kul. Vi tittade på Idol och mös i soffan tills mamma kom hem.

Jag blir så arg alla ringer från sjöstadsgården jag har sagt till dem att jag är sjukskriven, kan inte jobba fören nästa vecka, men nej dem ringer eller smsar varje dag, vad är det dem inte fattar, så nu ska jag iallafall jobba imorgon 7-13.... jag sa det ni tar det på egen risk jag kan svimma eftersom ajg har så dåliga värden, så hon sa att vi va tre på morgonen och att det inte är så tungt där eftersom jag är gravid.... pengar måste ju alla ha.

Nu ska jag ta ett bad nu när maten har lagt sig vi va på vegabaren och åt, dagen före lön som vi alltid gör, vi äter alltid ute dagen före lön, för då gör det inte så mycket att pengarna tar slut, sen blir det väll att gå hem till Tobbe eftersom han fyller år idag. Måste ju sjunga för honom eftersom han hatar det hahaha....Sen Idol det kan jag bara inte missa, får fan tvångstankar på det hahahaha

trevlig kväll till er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0