Malin Olvenmo

glad glad glad glad glad

Äntligen en dag som börjar med glatt humör, utan huvudvärk, nu sitter jag i soffan har precis ätit en stor portion tortellini med skinka, så himla mätt. Idag va jag hos Corina och fikade allt va som vanligt med dem, Tindra lika glad som vanligt. Ikväll blir det massa bra tv program Idol som jag och Niklas har börjat följa, men det blir väll lätt så när man inte dricker och när man känner sig extra matt och trött, Sen är det färjan och kändisdjungeln en massa bra....
Emma och jag skulle gå en promenad ikväll men det blir det nog inget av deteftersom det finns så mycket att se ikväll.
Imorgon ska vi till mvc och lyssna på lillprinsens lilla hjärta, och sen se så att alla värden är bra.
Han sparkar bara mer och mer för varje dag, kul att han är så livlig. Nej nu börjar unga mödrar så nu  blir det soffan och tv:n.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0