Malin Olvenmo

hundvakt

Nu är man hundvakt åt lilla Tulle, han sover mest, ganska skönt...Cassi kommer på lördag och hämtar honom hehe. PÅ måndag blir det ultraljud jag längtar tills jag får se den lilla krabaten, blir det en pojke eller flicka, det ska bli kul.. Är redan i vecka 18 nu tiden går så himla fort, känns som jag inte hinner med riktigt ibland, igår jobbade jag, ska jobba hela veckan nu, känns skönt att komma hemifrån en stund. Jag har blivit så himla trött senaste veckan, det är jätte jobbigt,men det försvinner förhoppningsvis snart, har även små ont i huvudet. Vill inte kliva upp ur sängen på morgonen men jag måste för att få tiden att gå, och sen ska tulle gå ut också, Det är väll hösten också som spökar, man är ovan helt enkelt, i helgen tror jag att jag bara ska mysa i soffan. Har planerat en liten resa innan bebisen kommer, jag och min älskade sambo tänkte åka till ullared i november, köpa kläder till bebisen, och lite annat smått och gott, jag har ju aldrig varit där förut, så det skulle vara kul. Vi ska prata med casi och björn också och se om dem är intresserade av att följa med... nej nu ska jag se på tv, sen göra lite nytta här hemma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0