Malin Olvenmo

Husbil jag vill ha

jag vill bara ha husbil, men jag säger såhär in my dreams, måste typ vinna på lotto flera gånger. Det va jätte trevligt att gå där på mässan, fast den va mindre än vad jag hade trott, åkte hem till svärförälldrarna efter mässan och åt middag, jag somnade i soffan medans Mia lagade mat, jätte gott.
Efter maten tog jag och niklas en promenad till emma och mattias, jag hade sytt gardiner till emmas kök, det blev jätte fint =), niklas hjälpte till att bära ner saker i källaren, nu ska jag dricka kamomill te och äta yougurt, och fortsätta att titta på Komisarien vid havet, blir så irriterad på att det är dubbat men jag e fast ändå, och det värsta Peter Haber är dubbad varför han e svensk, är det nån som vet varför??
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Det är mysigt med husbil... Kika in på vår husbilsblogg ;)

2009-09-29 » 07:08:28 URL: http://www.freedomtravel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0