Malin Olvenmo

Husvagnsmässan

Emmas och deras lägenhet var jätte fin, det blev as bra faktist, bättre än vad jag trodde...... Vi åkte och tittade på köksbord vi hittade en hel del av intresse, men ska tänka lite på vad vi vill ha... Jag köpte mig ett bara nya uggs svart till hösten och vintern, känns som om det inte är någon ide att köpa stövlar, eftersom  fötterna  inte är som de brukar.... Niklas köpte även en ny stickad tröja till mig ocg jätte fina svarta stickade leggings, kände mig så fin när vi tog en promenad efter shoppandet. Mamma och Ida kom förbi för att hjälpa Emma och mattias, Ida hade köpt en jätte fin mys overall till till lillprinsen, jätte fin, vi tog en promenad då det va pause i flyttningen, mamma och vi tog en titt i åbylund då jag berättade att madde kanske ville sälja sin tvåa, då blev mamma glad hon blev jätte intresserad, jag hoppas verkligen att mamma flyttar hit det skulle vara så kul att ha henne runt hörnet. Allihopa käkade middag på ribbypizzan, det känns verkligen sjukt konstigt och fel att vara där på dagen när det är ljust.

Idag ska vi på Husvagnsmässan med Niklas förälldrar, ska bli jätte kul, ska till dem nu vid hav tolv. Sen ska jag hem sy gardiner till Emma och gå över och se hur det går för dem, om dem fått någon ordning. Nu ska jag äta upp min sista smörgås............ses senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0