Malin Olvenmo

Idol och filmkväll

Jag och älsklingen åkte och handlade födelsedagspresenter till emma som fyller 20 på onsdag det blev 4 fina paket, som jag hoppas att hon kommer att glädjas åt. SEn hem snabbt och se Idol, måste säga att Calle och Jon är så bra, de andra va si så där inget för mig, nicklas tyckte jag va sämst känns lite Johan Palm över honom. När vi va och handlade passade vi på att köpa 2 filmer köpte de nya Johan Falk såg den första, den va riktigt bra, så den rekommenderar jag, om man gillar svensk triller,deckare, kriminaldrama så ska man se den lite som dem förra om Johan falk. Har lite svårt bara att konsentrera mig på film, för så fort jag lägger mig bekvämt då sätter lillprinsen igång att sparka, men han blev lugn när min älskling satte handen på magen, mysigt att känna när han rör sig där inne. Det som står närmast på listan nu är sängen, imorn blir det mys igen framför tv:en då vi måste se den andra Johan Falk som vi köpte...Natti natti

Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Håller med, tycker att Calle var bäst faktiskt...

2009-09-29 » 07:09:21 URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: Freedomtravel

Håller med, tyckte att Calle var bäst faktiskt...

2009-09-29 » 07:10:35 URL: http://www.freedomtravel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0