Malin Olvenmo

Lördag morgon

Idag har jag vaknat 8 eftersom jag typ somnade kl 22 igår, jag va helt död, Jag jobbade hela dagen gick upp 5 trodde fan jag skulle dö i kylan vid tåget, Tobbe och jag gjorde sällskap till jobbet eftersom han börjar samtidigt och jobbar alldeles brevid. Frös och frös vid tvärbanan märkte att jag kunde drömma om att knäppa min skinjacka =(... Man fattar inte att magen växer så fort eftersom man har den med sig hela tiden. Jag gick till emma efter jobbet och väntade på att Niklas skulle sluta och hämta mig.
Medans jag väntade gick jag och köpte en lite söt keps till lillprinsen på Adidas lagret. Längtar tills han är redo och vill komma ut, så jag får pussa och krama på min lilla vilda prins.
Jag och Niklas åkte till Handen och shoppade och åt middag, äter alltid ute på löningsdagen. Jag fick en jätte fin kappa av niklas som jag kan knäppa men som ändå magen kan växa i ett tag, känns skönt att kunna ha en jacka nu när det börjar bli kallt på kvällarna och på mornarna. Niklas köpte sig en munkjacka med teddy i så den är varm. Han köpte även en lite kofta till lillprinsen som han länge velat köpa.
Jag vart helt slut efter shoppande, middag, och en hel arbetsdag, så det blev hem till badkaret en stund, pratade med mamma och hon och Ida hade varit och handlat i Farsta, Ida hade köpt en lite overall till Bebisen, hon längtar tills hon skabli moster.
Jag och Niklas tog en kvällspromenad förbi  emma och Mattias för att se hur det gick för dem, men Emma skulle ut på krogen, Medans mattias körde grejer förfullt, det är så kul med henne, när hon fick reda på att hon skulle få flytta då va det de ända hon tjatade om, hon ville helst flytta samma dag, men nu dagen innan då går man på krogen, jag personligen tycker att man kan vara hemma och fixa det sista istället för att vara bakis, man undrar ju vem som ska flytta. Jag tror inte dem fattar att dem ska  byta lägenhet, allt ska flyttas idag... Tycker lite synd om Mattis han verkar så ensam, hon är typ ute jämt och festar och lever rövare och han ser så deppig ut... låter inte så lovande det där..Mattias sa även han igår att det va onödigt att gå ut dagen innan man flyttar, sen såg jag nu på hennes blogg att hon skulle eventuellt på fest ikväll, man har lust och säga hallå du ska inte dö imorn, ni ska flytta idag, du missar inget folk förstår att du ska flytta, du kanske ska fixa lite så du kan sova där, du ska ha fest nästa helg, kanske inte så kul att ha fest bland flyttkartonger, hon så va så exalterad över att flytta... Men dem verkar lyckliga och det är väll huvudsaken, men jag hoppas att hon  förstår att hon inte kan hålla på så hela tiden, det gör att killar tröttnar....
När vi vart där så gick vi till Tobbe han har köpt ny platt tv, så han va på bra humör... vi skulle åka ut och åka bil ett tag, men när vi satt oss i bilen så höll jag på att somna, så niklas sjusade hem mig, Han åkte ut umgicks med mattias medans jag la mig och sov, Han och mattias va ute och gled i bilen, jag snarkade  som en bebis, jag vaknade knappt när älsklingen kom hem.

Nu ska jag klä på mig, vi ska åka och titta på köksbord idag, få se vad vi mer hittar på jag uppdaterar senare............

Kommentarer
Postat av: Emma

jag läser din blogg och det vet du, säg detta till mitt ansikte istället!

Jag och Mattias har det bra, lägg dig inte i vad jag gör. Jag är hemma en massa, på dig låter det som att jag är ute fredag lördag varje helg. Mattias skulle säga till mig om han kände sig ensam!!!

2009-09-28 » 16:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0