Malin Olvenmo

LÖrdag

Ja nu va det lördag, ska äta frukost nu,sovit hur skönt som helst inatt, har inte ens varit uppe på toa i natt, så skönt, Igår va man på mirran, dracka fanta, kan säga det va inget för mig, Cassi och jag och Emma gick dit, grabbarna va på sitt håll och drack öl. Jag trodde det skulle vara roligare att gå ut, Jag och cassi konstaterade att det var första gången vi va på krogen utan att dricka och röka, kändes helt sjukt. Klarade att vara på mirran strax innan stängning, måste klarat det pga över trötthet. Niklas va nykter så han körde oss.
Man undrade när man satt där vid baren, hur folk beter sig, gjorde vi också så när vi drack?? vart är alla i våran ålder vart har dem försvunnit?? Många frågor man hade.
Niklas och grabbarna kom till mirran och gjorde oss sällskap, Tobbe kom in helt otroligt, han va nog ganska överaskad själv. Man känner i kroppen idag att man har varit uppe länge, jag har så sjukt ont i halsen, men inte förkyld i övrigt, min söta karl gick upp och kokade the åt mig.
Idag blir det shopping med cassi och björn, dem ska köpa en ny digitalkamera, och titta på ett ps3. Får se om vi hittar nått av intresse. Nej nu ska jag äta lite frukost och klä på mig, så vi kommer iväg. Nu har jag iallafall fått bevisa att gravida kan gå på kroken, att graviditet inte är en sjukdom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0