Malin Olvenmo

Måndag igen

Känns som veckorna bara springer iväg, men hinner inte ens säga hej till helgen fören den är över. I helgen har man hunnit med en hel del, känns som man inte suttit och vilat nånting,
Nu har jag iallafall klivit upp, varit duktig och satt på en tvättmaskin och dammsugit hall och badrum eftersom man har en katt som älskar att sprida kattsand omkring sig, inte så trevligt tycker jag. Niklas ringde och väckte mig vid nio, skönt att komma upp i tid.
När man sitter så här på morgonen och alla jobbar, då undrar man vad ska man hitta på idag, jo en sak vet jag att jag ska göra, jag ska till Ikea med svärmor idag, men det är inte fören i eftermiddag när hon slutat jobbet.. Nu ringer min syster, hon håller på där hemma och tvättar och fixar. Jag ska väll fixa mig lite frukost till mig och sen hänga tvätten, kan ju göra lite fint här hemma tills niklas kommer hem. Han skulle gå ut och ge min mammas hundar mat efter jobbet så slipper jag åka fram och tillbaka till skogås.

Såg hela komissarien och havet igår blev djupt besviken på att Peter Haber va dubbad, fast sen helt plötsligt när han bråkade med sin fru då pratade han svenska och va inte dubbad, fattade ingenting. Varför tittar jag på den där dåliga serien eller filmerna för, jag blir ju bara arg.

Idag går jag in i en ny graviditetsvecka vecka 21+0  idag känns så skönt att tiden börjar gå fort. Jag ska väll läsa lite på internet om vad som händer denna vecka, med lillprinsen och med mig själv =).

Nej nu ska jag äta frukost innan lillprinsen svälter... puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0