Malin Olvenmo

MVC

Då va man klar på Mvc, fick börja som vanligt på vågen, hade gått ner istället för upp, fick mitt intyg om att jag väntar barn, känns så skönt, och hiv provet va negativt, allt va bra, men mina blodvärden va farligt låga så jag fick gå till labb och ta prover direkt, men lillkillen han sparkade på förfullt hans hjärta slog som det skulle och mådde bra, så det blir att äta Niferix nu 2 stora äckliga piller om dagen, nu kanske jag börjar må bra igen hoppas jag, men det är skönt att få veta varför jag mått som jag mått. Så min söta Barnmorska bokade in en tid hos läkaren i nästa vecka som ska titta lite mer på mina provsvar och så. Så nu blir det vila vila och vila. Niklas har åkt och jobbat nu, vi stannade på fiket i centrum och åt frukost tillsammans.
Nu sitter jag i soffan och vilar, känner mig helt oki just nu men det är väll känslan av att veta vad som varit fel.
Imorgon ska jag på hudkonsultation med emma som hon bjudit med mig på, det ska bli riktigt kul, ska bli kul att komma ut hahahah.
Nej nu ska jag nog slå på en film och lägga mig och titta på. Skönt så skönt.......................

Kommentarer
Postat av: Emma

Uppdatera!!!

2009-09-24 » 11:29:07
Postat av: Malin

du jag uppdaterar bättre än vad du gör,

2009-09-24 » 18:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0