Malin Olvenmo

Mys mys

Igår va vi i Heron och shopade med cassi och björn, de köpte ps3 en ny digitalkamera och en blender så nu kan cassi göra smootisar hahah, så gott hoppas hon bjuder på en med mycket energi.  Vi åkte hem till dem efter shoppandet och hyrde film och åt dipp med grönsaker, jätte mysigt måste vi göra fler gånger=)
Jag somnade nästan direkt när jag kom hem.
Idag har jag legat i sängen hela dan och tittat på Idol så himla mysigt. Niklas gick och handlade färskt bröd i morse  så det blev färska frallor med salami så gott.
Har varit tokig på min älskade kisse eller ska man säga prinsessan från helvetet, Hon har sprungit ända sen fem imorse, hoppat på mig och niklas hela morgonen, till slut hade jag bra lust att låsa in henne nånstans, Hon är knäpp. Nu ligger hon inrullad i min nya lila filt som jag fick av Niklas igår, jag bestämde mig  för att hon inte skulle få låna min filt eftersom hon hårar, men allt vi köper eller Niklas köper tror hon är hennes.... Så när jag bäddade sängen och la på min nya fina mys filt, hoppade hon direkt upp i sängen och började spinna, men hon är så himla söt. Hon är ju så himla svår att stå emot när hon är mysig.
Idag blir det mys hela dan, jag ska strax kliva upp ur sängen och panera röspätta som vi ska äta idag, Niklas ska åka och hyra nya Wallander, så mat framför tvn ikväll så himla mysigt.





Här ligger hon min söta pinsessa




Visst är hon söt.



Hon är inte alltid hemsk, hon är bra go när hon ligger och myser efter en heldag med satyg.... nu ska jag laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0