Malin Olvenmo

Nu är jag så himla fin

Nu är naglarna så fina, passade på att gå till frisören, det behövdes verkligen, så jävla fin i håret, niklas tyckte det blev jätte bra, passade även på att köpa hårinpackning, och silicondroppar.... Man känner sig så himla fin när naglarna är snygg och håret rent och nyklippt, frisören i handen är så jävla bra, har aldrig blivit missnöjd... Köpte även den sista presenten åt Emma så nu va allt till henne klart,
Flizab skulle självklart hjälpa mig med att slå in hon tyckte att inslagspappret är så himla fint, det tycker jag med valt ut det för att det ska passa emma, men jag kelar inte och tuggar på det som flizan. Jag kunde inte låta bli att fota henne när och gosar med inslagspappret.

Middagen vi åt idag va väll inte den bästa, men mcdonalds får duga när man är hungrig och vill ha något snabbt.
Ikväll blir det Idol och sedan den andra Johan Falk filmen.

Jag lägger upp bild på mina naglar och min söta storasyster in action hahaha om någon är intresserad av gel eller akryl naglar så kontakta mig för kontakt till min syster.
Uppdaterar mer ikväll.
Nu ska jag lägga mig i ett bad.



Flizan gosar med inslagspapper




Mina fina naglar

 

Min syster in action

Naglar ett litet urval gjorda av min syster





Som sagt det är bara att ta kontakt med mig här på bloggen om någon är intresserad av nagelförlängning.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0