Malin Olvenmo

nu är man fin

sitter hos syster nu och mina naglar är klara, känner mig så himla fin. Är verkligen jätte nöjd, nu sitter hon och ska göra naglar på sin mamma. Det känns så skönt att lämna över jobbet på någon annan nu när man själv har slutat hålla på själv. Men jag får väll börja igen när jag är mamma ledig.
Niklas ska hämta mig här sedan så jag slipper åka buss.  Jag ska fota mina naglar sen så ni får se hur fina dem blev.

Såg på väg hit till min syster att Ulf hade dött, han som hade blivit så himla smal, jag visste inte ens om att han va sjuk, men det är väll inte så lätt för en själv att veta, vet inte så mycket om honom över huvudtaget.
Tråkigt ändå för han va väll inte så gammal.

Nu ska jag nog sätta mig och se på när min syster gör naglar och äta min lunch som jag har med mig.
Kommer mer senare...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0