Malin Olvenmo

Nu har man snart varit rökfri en vecka

Jag är så jävla bra, jahapp då va det söndag, vad har man gjort sen i Torsdags, inte så mycket tror jag, jo i fredags åkte jag för att möta Niklas på jobbet i Kista, det va värsta projektet att ta sig dit, först tåget till spånga sen byta till buss till Kista, alltså jag blev rädd, jag är inte rasist, men att färdas i gettot i 20 minuter är hemskt, jag var ensam svensk, först kom jag till Tensta, sen rinkeby sen till Kista, det är helt sjukt, hur kan sammhället tillåta att alla bor på samma plats, det är sjukt. Kom till Kista köpte mig en ny tröja som magen kan få plats i, sen åt jag två jätte stora hallon muffins, jag som knappt brukar orka en hahahah jag e en tjockis, kom hem och hade myskväll, jätte mysigt. Igår va vi med Niklas förälldrar hela dan, gick till dem på förmiddan så att flizan kunde få gå ut på deras baksida, sen åkte vi till södertälje, till (torekällberget) och promenerade och fikade jätte mysigt, sen bjöd dem oss på kina mat, jätte gott, fick massor över så det blir väll det till lunch idag, kom hem och hade myskväll, så på film m.m Niklas gick och handlade chokladpuding, så himla gott, man ska passa på medans man kan äta allt hahaha. Så vad händer idag, jo vi har städat och plockat lite hemma skönt att ha det gjort, inte för att det är stökigt direkt men ändå skönt, Vi ska baka Bullar, och kakor och socker kaka idag, ska bli kul, det var länge sen vi bakade, skönt att ha en massa gott i frysen, Så vi ska väll gå och handla det sista som fattas, sen blir det bak och mumsa en massa gott, Alla frågar hur det går med rökandet, har inte rökt nått ännu, känner mig så himla stolt, va inte alls svårt. Känner mig som en helt ny människa. Imorn blir bebisen 20 veckor eller 19+0 längtar, nu är det bara hälften kvar, tiden har gått så himla fort, magen växer väll i stadig tackt inget jag och min sambo märker, eftersom den är med hela tiden... Jag skriver kanske senare om hur bullarna smakade. Gott gott i gott gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0