Malin Olvenmo

Nu har man städat och tvättat

Badrumsskåpet är nu rensat herre gud vad man samlar på sitt skit, slängde typ hela badrumsskåpets innehåll, gammalt skit. Så nu är det jätte fint. Har även plockat undan sommarskor och tunna jackor,känns så skönt att ha det gjort. Niklas är på väg hem vi ska äta nått gott till middag idag..... Blir inget Ikea för min del jag orkar inte idag.
Pratat med storasyster idag också, hon va jätte förkyld hon skulle göra mina naglar på onsdag efter att jag varit hos läkaren på mvc, längtar tills jag ska bli fin, skönt att slippa göra dem själv. Nu ska jag börja med maten så jag inte behöver vara hungrig. Sitter och tittar på någon jätte dålig film på tv4 film. Men varför kan man inte sluta titta för???
Jag skulle vilja hitta på något roligt ikväll, nått uppiggande, kanske gå på bio eller jag vet inte. Nån som har någon ide???? Nu kom min kära älskling hem, så nu ska jag pussa och krama på honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0