Malin Olvenmo

Ny dag vad ska man göra

Har vaknat, min sambo han städar för fullt, jag slipper så jag ska inte klaga, Vad har man gjort då, jo i Onsdags va vi och tittade på vår vagn som vi vill ha på Kronan i Täby, så nu hr vi bestämmt os för en sådan brun, såg ut som min älskling blev såld på vagnen, sen va vi på barnens hus i nacka tittade lite på skötbord, lakan till spjälsängen... dem hade hur mycket som helst vart helt lyrisk i affären.. Igår tvättade vi bilen på dagen, så nu är den fin hoppas bara att nån kommer och tittar på den så vi kan få den såld. Stora syster ringde så vi åkte till henne och fikade, allt va bara bra där, åt snabbmat i centrum mmmm jätte gott.. Cassi och björn kom på fika, björn och niklas fixade med deras bilar i garaget som vanligt när det gäller dem hahahah, cassi och jag satt och pratade bebisar och alla rädslor man har inför sista tiden. vi alla såg sen Idol, man känner sig som 15 igen när jag tittar på sånna program med cassi, när vi är tillsammans så är det som vi aldrig blivit vuxna, även fast vi båda ska ha barn. Helt sjukt. SEn vart det myspys i soffan, niklas fotade magen så vi hade lite nyare bilder på den.Jag trodde att jag inte hade några cravings men jag har kommit på att typ allt jag äter är mina cravings, allt går liksom på rutin hahahah nyponsoppa,salta katter, wasa sandwich, yougurt, mer och festis, hahaha det är sånt man inte tänker på. Nu ska jag ringa Emma och fråga hur man lägger upp bilder på den här jä.... bloggen, jag e helt värdelös som inte vet hur man gör, tur att man har henne, hon kan allt när det gäller sånt här. 

Nu håller jag på att hungra ihjäl ska äta frukost, sen hjälpa min karl att städa lite. Lägger upp lite bilder på magen sen, min lillprins i vecka 20. hej så länge






Magen v 20 (19+3)



magen v20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0