Malin Olvenmo

rökfri dag 2

KLarade hela dagen igår utan cigg, känns jätte bra, jag har inte ens kännt mig sugen, sovit lite orolig bara. men annars helt oki, drömmt om cigg, men stod emot i drömmen..... Det blir mycket pengar över nu när man sparar nästan 40 kr om dagen, fast det blir ju godis igentligen. Nu sitter jag och ska äta frukost, som jag aldrig gjort förut men sen lillkillen flyttade in så måste an ha näring, så det är bara att äta... börjar känna mig hungrig mest hela tiden och det är skönt, skulle vilja ha en våg, för att se hur mycket jag har gått upp, sist jag vägde mig hade jag gått ner 4 kilo, kul och se hur jag ligger till nu. Nått måste jag ha gått upp nu. Nu är bebisen i v 18+2 (v19). snart halvvägs bara ca en vecka kvar. Han växer och lever rövare, nu ska han få en rökfri mamma som satsar allt på honom, vill inte att han ska se mig som en som röker.... Gick ut i köket imorse för att koka ägg, där i diskhon satt världens största spindel, as äcklig, såg nästan ut som en tamspindel, jag spolande massor med vatten på den, och mosade den sen för säkerhets skull. Jobbade igår och det gick jätte bra sålde 13 st, mer än vad jag brukar, så det kändes jätte bra, idag är jag ledig, är nog bäst eftersom jag slutar röka, idag kommer nog bli jobbigare än igår. Niklas har lovat att ha tålamod....Nej nu ska jag äta frukost. Alla där ute få ha en bra dag, hoppas folk har tålamod med en som går på graviditetshormoner, och slutar röka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0