Malin Olvenmo

Rökfri dag 3

Idag har jag sovit som en prinsessa, jag mår hur bra som helst, fattar inte hur rökning förstör ens liv, idag känns allt bra utvilad ingen huvudvärk.. så skönt. Igår va jag och hälsade på hos Cassi jätte mysigt, skönt att vara med någon som också håller på att sluta röka, jag ska inte ta en cigg igen. Låg i soffan sen igår kväll och mös med popcorn. Blir så arg läste om Dimitrios förälldrar (mitt ex) deras hund hade blivit ihjälbiten av 6 schäfrar det är ju helt sjukt, tycker så synd om deras lilla asterix en pappilon utan nån chans, nu blev asterix kompis lämnad ensam kvar för han hann undan. Vem äger sånna elaka hundar, kallas tammhundar inte kallar jag det tamm som biter ihjäl andras sällskapsdjur..Jag hatar sånna hundägare som inte vet hur man tar han om sina hundar, ägaren till schäfrarna va tydligen efterlyst av polisen för djurplågeri m.m. helt sjukt. Nej nu ska jag skriva om nått roligt. Fick lillprinsens nya kläder igår Niklas tyckte dem var jätte fina, och han ville att han skulle komma ut nu. Men vi får vänta, han sparkar förfullt där inne, längtar tills han blir större och sparkarna blir mer tydliga, Älskar att vara gravid det är så himla ysigt och känna honom röra sig därinne. Så underbart en känsla som inte går att beskriva, sånt som bara en mamma kan känna. Nej nu ska jag äta frukost börjar känna mig riktigt hungrig, sen ska jag göra mig iordning, ska jobba sen, jobbigt bara att hitta nått som man kan ha på sig, som inte stramar, eller är för litet. Denna dag kommer bli jätte bra känner jAG.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0