Malin Olvenmo

Tisdag vad händer

Nu har man ätit frukost, Flizan ligger här brevid och vill äta upp min yougurt. Men det kan hon glömma. Är så himla trött hela tiden vet inte vad det är, orkar ingenting, vill inte göra nått, känner mig så himla ensam, så jävla tråkigt att vara gravid just nu, varför stöter folk ut en när man är gravid, precis som jag bär på nån smittsam sjukdom.... Jag kan fortfarande festa, dansa umgås med folk, det ända jag inte gör är att dricka, varför frågar inte folk om man vill följa med, ända sen man plussade så är telefonen död. Så jävla tråkigt, man sitter hemma dag ut och dag in....ibland undrar man om man orkar 20 graviditetsveckor till, börjar redan ledsna. Varför ska allt vara så tråkigt, jag skulle bara vilja försvinna för ett tag, resa bort för ett tag. Ibland funderar jag bara på att dra. Alla säger att jag ska hitta på nått men hur kul är det att hitta på nått själv,Nej nu ska jag städa som jag alltid gör. Det känns som det ända jag gör.............

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag din syster har inmte lämnat dig, jag finns alltid här om du vill prata.

Jag äskar dig och göra allt för dig.

2009-09-15 » 13:23:45
Postat av: Malin

Jag vet det gumman jag menar inte dig, det ska du veta... känns som jag bara har dig

2009-09-15 » 17:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0