Malin Olvenmo

20 dagar kvar

Idag går man in i v38 nu tycker jag den lille kan titta ut, är så nyfiken på honom =)... Har ingen röst den tappade jag igår, kan inte hitta den, har inte ont i halsen, men rösten e borta. Idag händer det inte så mycket. Ska till mamma i eftermiddag med Tobbe och Niklas som ska få fotvård. Jag bara väntar och väntar på ett litet tecken på att lillen ska komma. Känner mig allmänt trött och nedstämd har inte lust med nått. Idag sprattlar det som aldrig förr i magen, börjar väll bli trångt, men han väljer själv att stanna på den lilla ytan. Om man ändå kunde locka ut honom =)
Nu ska jag äta lite lunch får bli fil och flingor, försöker ladda mig nu ifall han skulle komma
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0