Malin Olvenmo

Äntligen blir det bebis

Jag och Niklas satt och tittade på tv jag mådde väldigt bra förutom att jag mådde lite illa, vi tog en promenad i snöyran till affären, jag köpte annanas som jag tryckte i mig framför tv...Gick och la oss vid 00 sov som en bebis, vaknade kl02.00 att det vart väldigt blött i sängen, väckte Niklas och sa att Vattnet gick men det tog ett tag innan han fattade, Jag gick upp,Niklas va jätte trött och renbäddade. Jag ringde förlossningen och sa att det forsade, har fått en tid kl 11.15 för kontroll och inskrivning. Värkarna började ca 25 minuter efter vattenavgång. Nu är det ca 5 minuter mellan värkarna, kan säga att man klarar av värkarna, nu sitter jag och äter frukost har sovit en liten stund. Nu så får man snart se sin bebis, nu vet man att det är nära =)

Så alla ni som gissat hade fel, får se om carro haft rätt 16 timmar har bebisen på sig för att hon ska ha rätt.
Jag uppdaterar när jag ser min lille kille =)

Ha en jätte bra dag allesammans =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0