Malin Olvenmo

äntligen fixerad

Igår kom vi hem jag mådde toppen, sen kom illamåendet tillbaka, hatar det, Niklas ringde förlossningen, för att jag va hysterisk och ville inte va med längre,Fick komma in så dem fick titta till lillen, eftersom han sparkat mycket mindre, läkaren trodde att förlossningen kunde va på G.. men icke sa nicke kom in sammandragningarna som jag haft så jag mådde illa släppte, lillprinsen mådde toppen och sparkade =).. fick iallafall tabletter för illamånde som jag ska ta kvällstid, för man blir extremt trött av dem. Läkaren vi fick träffa va jätte trevlig, hon kollade även om jag hade öppnat mig något, någon cm va jag öppen men inget som skulle tyda på förlossning. Men blev så glad när hon sa att lillprinsen va fixerad och han låg startklar nere i bäckenet, nu kan han komma när som sa hon. KOm hem i natt somnade vid halv fyra, va så himla trött.
Vaknade i natt av världens värkar, tänkte inte nu jag vill sova, gick upp på toa, somnade sedan om direkt, tror värkarna kan berot på att hon vart där och retat =).
Nu sitter jag här vid datorn nyvaken och ganska pigg på att hitta på nått, har ätit frukost gröt och en kopp the =).. Magen mår toppen. Idag ska jag rensa skafferi och kyl efetrsom imorn ska vi storhandla innan bebis kommer.

Måste bara säga att jag är så himla glad att jag har Niklas, utan honom hade jag aldrig klarat denna graviditet. Han står alltid där som en stöttepelare och får mig att le... hur ont det än gör och jag skriker och grinar så finns han kvar. Älskar honom över allt. Har verkligen funnit rätt man till mig och mitt barn =).

Nu när man vet att det är nära att bebisen kan komma, så vart jag genast lettad, men nu vill jag hinna rensa städa handla m.m tror det kallas att boa. Helt naturligt, får se om Niklas blir tokig av mitt boande.
Ska även fixa det sista med presenten till min älskade vän som fyller år imorn. Vi ska dit på kalas på Tisdag ska bli trevligt, det är kul att man nästan räknas till familjen, då jag och min karl får komma när familjen kommer =).. ska bli så trevligt, gott med Tårta. =)
Nej nu ska jag sätta fart eftersom klockan bara springer iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0