Malin Olvenmo

Bak och pyssel

Idag har jag städat, har bakat muffins och kladdkaka, cassi kom förbi och fikade och gjorde mig sällskap =). Niklas gick hem till tobbe och spelade. Cassi och jag satte igång att pyssla, hade as kul, vi gjorde olika kort, saknar fritids och skolan så mycket när man pysslar. Korten vi gjorde vart as fina om jag får säga det själv, tiden går så himla fort när man har roligt. Vi åt middag blodpudding med bacon och lingon, riktigt gott. Sen tog jag och cassi en promenad, stannade hos mamma och tog en fika, Niklas kom dit med Tilda och Iris, Lina och Ninja tyckte inte om dem stora hundarna, tur e väll bara att alla fyra hundarna är så snälla. Nu sitter jag i soffan ska se film med min älskling, det blir Fåglarna en gammal skräckis =). Ska ta ett bad först och Niklas ska fixa lite fika till filmen. Är jätte nöjd med dagen. är så glad för att jag har Cassandra, hon finns alltid och hon lyssnar alltid, skulle dö för henne om så skulle behövas, finns inte många som har sina barndomsvänner kvar. Känns så skönt när man är med henne, man behöver inte säga så mycket utan hon ser, och det räcker =)
Nu ska jag vara lite social med min karl han hatar att jag sitter här vid datorn han tycker att jag e så tråkig.
Lägger ut bilder på våra fina kort=)



Mina fina kort




Cassandras fina kort =)

Natti natti alla söta människor som läser min blogg, som tycker om att läsa om min vardag =)


Kommentarer
Postat av: yasmine modell fru och mamma

åh vad fina dom vart... Hoppas din prins tittar ut snart. längtar. kraaam

2010-01-22 » 16:32:15 URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0