Malin Olvenmo

Bakis Niklas hehehe

Idag är min älskling klen men han städar ändå hahah tror inte han vill erkänna.. jag mår toppen, så skönt att slippa allt som har med bakis att göra. Det va riktigt kul igår alla va glada och Niklas fick fina presenter =).. Flizan lämnade vi hos svärförälldrarna så hon slapp allt stojj. Idag blir det nog bara att ligga hemma i soffan med film =). Jag kände igår att jag va helt slut när alla gick vid 3 snåret imorse. Man är inte riktigt 100 i kroppen. Igår hade jag så himla ont i underlivet på dagen kunde inte gå till affären, en riktigt obehaglig känsla, fick stanna hos emma och ta det lugnt en stund, tror att den lilla fixerar sig.. Idag känns det ingenting, allt känns så bra. Hade sammandragningar i går kväll och i natt men ingen som störde sömnen något märbart. Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad, sen mysa ner mig igen i soffan. Jag sa precis till Niklas det va nog sista riktiga festen som barnfria. =P....Igår va det väll ca 20 personer här.. men det är inte så stökigt som jag trodde att det skulle vara idag. Jag va ganska duktig igår jag gick och plockade efter alla.. blir lätt så när man är nykter. Men det va riktigt trevligt iallafall. Nu vill jag bara att den lilla ska titta ut..nu har Niklas fyllt år och jag lovade honom att hålla lillen inne denna vecka, men nu är det fritt fram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0