Malin Olvenmo

Dunder förkyld

Usch vad jag hatar att vara snorig, inatt har jag sovit riktigt dåligt, vaknade kl 4 imorse och va hungrig som minälskling gick upp och gjorde smörgås och blåbärssoppa åt mig, sen somnade jag om =)... Är helt täppt i näsan idag och snoret rinner, känner mig allmänt trög ihalsen och bihålorna idag.. Känt i flera dagar att det skulle komma, så igår när vi satt hos mamma kom det =(... Igår va Corina här på en fika skönt att få prata av sig =). Åt middag med mamma, hämtade även det mystiska paketet som innehöll delarna till barnvagnen och min nya fina skötväska =).. Så nu är allt redo för att lillprinsen ska ha det bra. Men jag får inte föda denna vecka enligt min älskling eftersom han fyller år hahahah från och med nästa vecka är det fritt fram =).
Idag ska jag till Mvc på kontroll sen ska vi väll träffa min mamma niklas ska hjälpa henne att köpa nya bänkskivor till köket. Annars idag blir det väldigt lugnt, jag orkar nog inte ge mig ut på några stora bravader. Nej nu ska jag göra frukost åt min älskling som ligger och sover lika förkyld som jag, det är första gången på 3 år som vi är förkylda sammtidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0