Malin Olvenmo

ensam ikväll

Nu sitter jag i soffan, jag har pecis badat och sitter nu med täcke i soffan. Äter semla och dricker te och ser på  Johan Falk. Niklas är hos Tobbe och spelar tvspel ikväll, kul för dem hahaha, dem ville ha med mig med men nej tack. Jag tycker att det kan vara skönt att få vara själv en stund, jag och Niklas är med varandra varje dag nu när han är hemma. 
 Vi har varit hos mamma och fått fotvård så himla skönt, så nu e mina fötter jätte fina =)... Har haft lite värk men inget anmärkningsvärt =(.. Ska nog lägga mig tidigt ikväll, så jag får vila =).. Känner mig trött i kroppen, men rösten börjar komma tillbaka. Nu börjar många ringa och kolla om lillprinsen har kommit, men icke sa nicke. Han sparkar väldigt mycket idag, en väldigt pigg bebis sa niklas idag. Nej nu ska jag fortsätta  titta på filmen. Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0