Malin Olvenmo

fått mycket gjort idag =)

Vaknade kl 7 imorse, hade någon olustig känsla ikroppen, kände av en del värkar och började må illa, drack fil och det hjälpte, Niklas ville inte vakna så jag la mig i ett bad, då släppte den värsta värken, tog två alvedon. När jag klätt på mig och fått upp min älskling så åkte vi till centrum, han va så himla trött, men jag ville storhandla och få allt gjort eftersom jag hade värkar, han följde snällt med =)... Vi åt frukost på cafe pause blev ost och skinkfralla med varm choklad så mysigt. Åkte sen till Ica maxi.. handlade en massa så nu är det fyllt i alla skåp, fick springa tillslut då värkarna blev mer intensiva och hade så ont i ljumskarna, ville bara komma hem till sängen, va hemma igen halv elva det va bara vi och pansionärer  och handlade. Kom hem och la mig och vilade och allt släppte =). Sov en stund så himla skönt att sova mitt på dagen.
På eftermiddagen åkte vi till heron, Niklas ville köpa ett spel till ps3 och jag köpte ett skydd till min ipod.
Nu sitter vi i soffan har precis ätit Kinamat ska se nya wallander. Iris och Tilda ska sova här då vi ska vara hundvakt imorn. Har fortfarande sammandragningar men det börjar bli min vardag, det värsta är att jag mår illa så fort jag har sammandragningar =(. Jag hoppas snart att förlossningen ska sätta igång, längtar så himla mycket att få se vem som gömmer sig i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0