Malin Olvenmo

film med hallonbladste =)

Nu sitter jag i soffan har badat och snoret bara rinner =(.. Tobbe är här och ser på film =) Idag har vi varit på mvc allt såg bra ut lillprinsen låg med huvudet neråt fortfarande och det va possitivt sf måttet hade ökat till 33 ligger lite under men följer min kurva. Hjärtat slog som vanligt 130 såg strålande ut enligt bm. Vikt +9kg. Åkte sen och tittade i butiker med mamma och älsklingen blev mcdonalds till middag. Sen åkte vi till handen med Tobbe han skulle på bolaget. Jag köpte mig nya leggings och 2 oversize t-shirtar jätte fina.. tror att det blir någon av dem på lördag då niklas ska ha sina vänner över för att han fyller år.
Idag har jag börjat dricka mitt hallonbladste, får se om förlossningen går fortare, jag har ju ingen tidigare att jämföra med. Jag känner ännu inga sammandragningar värkar m.m. Gott är det iallafall. Imorn ska jag väll till Handen och se om jag kan hitta present åt min älskling, vet inte vad jag ska hitta på, nått hittar man väll alltid.
Kallt är det ute iallafall 19-.. tur att man inte ska gå ut nå mer ikväll. Jag gjorde ett stort glas med milkshake as gott. Nu är jag mätt och belåten =) nu ska jag vara lite social med pojkarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0