Malin Olvenmo

Frukost i soffan =)

Nu har man vaknat, sovit riktigt bra inatt, Niklas har åkt och jobbat med sin far. Kändes tomt i sängen när jag vaknade.
Nu har jag gjort frukost, det bästa målet på dagen. Vad man ska hitta på idag vet jag inte, vädret bjuder inte direkt på promenad, får se om man tar sig till mamma, hon är hemma och är sjuk.
Hatar all denna snö, varför ska det komma mer för??
Vill inte åka in till fl i detta väder, nu kan han lika gärna stanna i magen ett tag till, så vi slipper snöyran.
Hade funderingar på att åka och simma idag igen, men att åka tåg och buss i detta väder låter inte som en bra ide.
Och jag vet inte när Niklas kommer hem. Han brukar inte bli så sen, så han kan kanske köra mig till simhallen senare.
Niklas ska sätta upp tv på väggen idag, ska bli kul och se hur det kommer att gå, men fint lär det bli, men hur fult kommer det inte bli med alla sladdar som hänger ner bakom, varför tillverkas det inte trådlösa tv apparater??
Nej nu ska jag äta frukost och se om det är nått sevärt på tv. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0