Malin Olvenmo

Hoppas inte på magsjuka

Har haft som mensvärk hela kvällen, Tobbe kom över och vi började se film sommaren med Göran va riktigt rolig =)... Vart hungrig och åt soppa, sen kom illamåendet som vanligt efter att jag ätit, jag förstå inte varför jag ska må så illa efter varje måltid, spelar ingen roll hur lite eller mycket jag äter. Va tvungen att springa ut, ja det är min nya grej gå promenad när jag mår illa eller har värkar, känns bättre när man får frisk luft, och då släpper alltid illamåendet..sprang ut Niklas och Tobbe satt kvar inne och tittade på film. Gick en runda men illamåendet blev bara värre och värre tillslut kunde jag inte hålla mig, spydde och spydde föstår inte hur mycket som man kan spy, ringde in till Niklas så han kom ut och hjälpte mig, kändes så skönt efteråt, men magen gör så ont. Kom in pigg och lugn, nu mår jag illa igen men inte alls lika intensivt, Har inte vågat äta, vill inte lägga mig i sängen för då lär jag må illa igen. Vet att jag inte mår illa för att jag e gravid, hade sånna här problem innan också, ska gå till läkarn efter att lill prinsen kommit och se om det e magmunnen som strular eller något annat, kan även va min laktosintolerans som spökar, eftersom jag strulat och fuskat med den =(. Nu sitter jag i soffan med mitt hjärta och ser på film, så skönt att jag har honom. Tobbe gick precis hem. Flizan springer omkring och leker, fattar inte vart hon får all energi. Jag hoppas inte jag åkt på någon magsjuka nu... vissa säger att förlossningen kan vara nära när man får som magsjuka. Man kan ju hoppas på det, men hemskt om man är magsjuk och förlossningen sätter igång, kul att ha värkar och spy sammtidigt =(.. nu ska jag lägga mig och se filmen har jag tur kanske jag somnar i soffan.... natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0