Malin Olvenmo

Lördag är så trött att jag vill dö

Idag är jag hur trött som helst fattar ingenting, jag har inte ens gjort nått. Vaknade vid 9 av klåda på magen gick upp och åt frukost med älsklingen, gick och la mig igen efter frukost, när jag satt vid köksbordet kändes det som jag skulle dö av trötthet, ändå la vi oss inte så sent. Somnade om till halv ett, jätte skönt, klev upp och tog ett bad, och åkte till Handen med svärmor och älskling, köpte mig ett par nya leggings =).. Idag har lillprinsen varit extremt lugn i magen, nästan så man blir orolig ibland, men jag känner honom röra sig iallafall. Får väll ringa förlossningen i värsta fall om han inte vaknar snart. Sägs att bebisar ska bli lugna i magen sista tiden.
Nu sitter jag och Niklas hos svärmor och svärfar ska äta middag här, vi har bjudit in oss själva =)... dåligt med pengar och mat hemma =)... Nu börjar jag bli riktigt hungrig, ska äta toast skagen nu till förätt jammi jami.. ikväll blir det film med dem också.


Kommentarer
Postat av: yasmine modell fru och mamma

ja verkligen, jo dte är kanon.

stackars dig som är trött jag var pigg även 11 dagar över tiden. drabbades inte av den där tröttheten alla pratar om hehe. göra ikväll? kraam

2010-01-23 » 17:26:44 URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis till din graviditet!

hursom!

kommer du ihåg innan du fyllde fjorton?

var ditt liv fyllt av vänner som fyllt fjorton och redan förlorat oskulden & drack sprit?

kolla in bloggen vettja och kommentera!

http://snartfjortonochvuxen.blogg.se/

2010-01-23 » 23:50:37 URL: http://snartfjortonochvuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0