Malin Olvenmo

lugn dag

Nu sitter man i soffan och svullar, har precis ätit semla och dricker te, har ätit chips och drukit cola =).. Jag Niklas och Tobbe sitter och har film maraton =)... Va på Tobbes jobbidag han skulle hämta några papper, sen sjusade niklas mig till mammas jobb, hälsade på henne där, trevligt att se hur hon har det på jobbet, vart mcdonalds till lunch är typ hungrig hela tiden, men det är vanligt i slutet av graviditeten, tror slemproppen börjat lossna, pratade med min bm hon sa att så kan vara fallet =).. så snart kanske han kommer. Niklas och Tobbe har varit ute med mammas hundar jag hade helt förträngt det, tur att jag har dem hahha. Snart ska jag väll laga lite middag blir blodpudding med lingonsylt och bacon jammi jammi..Mår så himla illa ibland bara, tänker bara på mat, men mår illa när jag ätit, detta är inte lätt.
Får väll se om jag lyckas få med mig pojkarna på promenad senare ikväll, jag sover som en bebis om jag går en promenad innan jag kryper i sängen.
Mätte magen idag med måttband den är 115,5 cm runt hahah fettma har man om man har över 88cm hahaha.. Tur att man bara är gravid, fy att vara så är rund, glad att mitt försvinner snart. Nej nu ska fortsätta titta på filmen (The Mist) inte den bästa men det duger =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0