Malin Olvenmo

Måndag

Nu har man ätit frukost, rösten är ännu värre idag, igår kväll va den hyfsat bra, med idag är det jätte jobbigt att få fram ett ljud =). Igår kväll när Niklas va borta fick jag städnoja, städade överallt, kök och badrum glänser, hade ganska kraftiga förvärkar men det gick ändå. Hade en konstig känsla ikroppen, går inte att förklara, men jag kunde inte sitta still, så när Niklas kom hem vid 24 så gick vi ut på promenad, as skönt, han va jätte trött men följde snällt med, värkarna blev starkare av promenaden, men nu har jag vaknat är inte på förlossningen =).. Sovit ganska dåligt vänt och vridit mig hela natten, har haft ont i ryggen halva natten. Men nu sitter jag i soffan med en kopp the och hoppas halsen ska återhämta sig. Niklas sover. Vad man ska hitta på idag vet jag inte, det ändå som är inplanerat är att jag ska ta ut mammas hundar vid 4. Någon som har någon rolig ide???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0