Malin Olvenmo

Min älsklings födelsedag

Idag har man varit i Handen med Cassi, köpte mjukisbyxor och en t-shirt till Niklas i present, han blev glad.. hade sjukt ont i bröstet och halsen imorse när jag vaknade, men det har gett med sig nu under kvällen, snoret rinner fortfarande. Jag och Cassi fikade och tittade i affärer trevligt trevligt, hon va lika förkyld som jag. Niklas kom och hämtade oss i handen efter jobbet skönt att slippa åka tåg. Kom hem och badade och fixade här hemma sen kom Niklas släkt kom och firade niklas, han fick massa presenter och vi åt mycket bullar och kakor. Nu har vi varit på mcdonalds och ätit middag. Nu ska jag lägga mig på soffan och bara njuta av lugnet och tystnaden =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0