Malin Olvenmo

Mvc besöket gick bra

Sovit dåligt eller oroligt i natt, så jag sov ganska länge imorse, Niklas åkte och jobbade med sin far. Vi åkte till Mvc när Niklas kom hem, vi skulle vara där halv två. allt såg jätte bra ut, lite dåligt med järn, så ska äta järntabletter, sf måttet låg på 35 och jag hade gått upp +2 kilo sen senaste besöket, har gått upp sammanlagt 9kg nu ett kilo i månaden, känns skönt att slippa kämpa med nergång sen. Prinsens huvud låg fortfarande neråt, och det lilla hjärtat slog 140 idag. Bm bokade in ett till besök den 4 februari, får väll se om vi hinner gå på det innan den lille kommer. Åkte hem till Cassi efter Mvc fikade och pratade, Niklas åkte till Johan och fikade, han hämtade mig sen från Cassi, vi åkte hem jag la mig i ett bad och älsklingen lagade middag, idag blev det fiskpinnar med potatismos och remuladsås. Igår kväll hade jag rejäla värkar, dem börjar komma sig smygande nu också, hoppas att det är påväg snart, Är så trött på magen nu, mår illa varje gång jag äter, längtar tills man kan äta en riktig portion mat igen.
Nu ligger jag på soffan, Niklas har gått hem till Tobbe för att fixa några nya filmer, blir filmkväll ikväll, tobbe kommer också, blir filmen sommaren med Göran =), jag har inte sätt den så man får hoppas att den är sevärd.
Är så hemskt täppt i näsan och rösten är fortfarande inte bra, hatar att vara förkyld.
Nej nu ska jag dammsuga och tvätta en maskin tvätt innan vi ska se på film, är så hemskt rastlös ikroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0