Malin Olvenmo

Mys och nya naglar

Nu är man nybadad, chili corn carnen vart jätte god. vart jätte mätt. Vart semlor till efterätt det godaste jag ätit på väldigt länge. Nu har jag gjort nya naglar vart naturela ingen fransk tipp. Vart jätte fina. Niklas mamma va här och lämnade åk påsen till vagnen i fårskin som vart på kemtvätt den hade blivit så himla fin =) Lilla Kasper kommer inte att frysa iallafall. Nu ska jag lägga mig i sängen ska äta nått först blev hungrig. Imorn ska jag leka med Cassi =) mys pys, Niklas ska hämta Tobbe imorn från hans jobb, Tobbes sista dag, han ska också sitta på Lådan han har även blivit varslad så han slutar om två månader tråkigt för honom =(. Nej nu ska jag sova natti natti


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-15 » 07:44:04 URL: http://bebbanmylife.blogg.se/
Postat av: beafisen

Ååååh läste att du börja få för värkar.. jag kom i håg att jag oxå fick massa värkar så där med alva det höll på i 13 timmar.. sen fick jag höra att det var bara förvärkar.. =/ dock mindre kul..



Hoppas att lilla prinsen vill komma ut snart då.. :)



Kramisar <3

2010-01-15 » 07:45:44 URL: http://bebbanmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0