Malin Olvenmo

Nu är det 2010

Idag är ingen bra dag, halsen gör ont och kroppen känns inte alls på topp.....Nu har vi kommit tillbaka till stugan jag och älsklingen har varit på bio, vi såg Göta Kanal 3... inte så bra men det duger en tråkig dag som denna då alla butiker är stängda. Idag känner jag mig så himla utråkad. Snön öser ner. Snart ska vi äta potatisgratäng med oxfile gott gott. Igår mådde jag inte alls nå bra, somnade strax efter tolvslaget, men det gör inte så mycket. Vi skålade med pomac och önskade varandra gott nytt år. Maten vart jätte god, synd bara att man inte orkar så mycket mat =(......Nu ska jag lägga mig på soffan och bara slappa, hoppas att min bebis kan komma snart..orkar snart inte vänta, jag har beställt hallonbladsthe som tydligen ska kunna sätta igång förlossningen får se om det fungerar =)... På söndag ska jag packa det sista i bbväskan så den står redo när han vill komma ut.
Hoppas ni andra har det bättre denna dag än vad jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0