Malin Olvenmo

Nu är det städat och maten står på spisen

Snart kommer mitt hjärta hem, Jag har badat och städat (dammsugit och torkat golven) Nu har jag börjat med maten, älsklingen kommer bli så glad när han kommer hem och maten nästan är färdig =).. Det blir fiskpanetter, potatis och remuladsås.
Nu ska jag hänga min tvätt, idag har jag kännt mig lite extra pigg, vet inte varför men det är väldigt skönt.
Ikväll blir det nog filmmys, Niklas ville hyra film så vi får se.
Vi får se vart kvällen leder, snart är det helg igen, tiden går så himla fort. Idag är det ca 9 dagar kvar till Bf, en siffrigt så underbart. Kommer ihåg när man vart så lycklig när det endast va 99 dagar kvar. Tiden har gått så himla fort. Allt står redo för den lilla. Ska packa det sista i bb väskan bara men det är bara saker till mig själv. Får se vilket datum han väljer att komma på =)..hoppas bara att jag slipper gå över tiden. Men ut kommer han hur som helst.

Ska bli kul vem som får rätt datum.
Carro har gissat på att han kommer imorn Fredag 29/1
NIklas har gissat på 5/2
Pappa har gissat 12/2

Vad gissar ni andra??
Bf datumet är 7februari enligt ul
Jag vågar inte gissa

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag gissar på 15/2 ;)

2010-01-28 » 16:49:18 URL: http://angelica-j.blogspot.com
Postat av: C

Jag gissar 10/2. Jag hade ju fel på min första gissning/förhoppning att han skulle komma 25/1. Skitbra dag att födas på asså. =)

2010-01-28 » 19:06:43
Postat av: Bea

Han kommer att titta ut den 8 feb

2010-01-28 » 20:13:59 URL: http://bebbanmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0