Malin Olvenmo

Nu e man hemma igen efter ett biobesök

Herregud vad folk, har inte vart på bio med så mycket människor sen jag såg sagan om ringen =)... va kö till heron från motorvägen. Filmen va oki men trodde den skulle va bättre. Trevligt att gå på bio med goda vänner en lördag på dagen, kändes bara så konstigt att kliva ut från bion och allt va fortfarande öppet, man är van att allt e stängt och tyst. Nu sitter jag hemma i fotöljen, har ingen lust med nånting, allt känns så jobbigt idag vet inte varför, humöret kan ju inte vara på topp jämt. Känns bara som man vill gråta i sängen en hel dag. Det går nog över. Niklas diskar och fixar här hemma, ska väll hjälpa till hade jag tänkt men orken finns inte.
Är så trött på att vara gravid nu, vill bara att magen ska försvinna och man kan få tillbaka sin gamla kropp, mer rörlig ja tack. Inget värkar hjälpa den lilla på traven heller. Mys både natt och morgon med älsklingen hjälper inte, varma bad, hallonbladste hjälper inte heller, massage på fotknöllar m.m vad ska man göra?? Han är väll inte redo ännu. Nu sover jag bara sämre och sämre på nätterna så snart kanske. Nej nu orkar jag inte skriva mer. Får se om vi tar en promenad till mamma senare, kul att prata av sig lite, e så trött  på att vara hemma, mår bara sämre av att sitta innanför mina fyra väggar =(...

Kanske ska skriva att vi såg snabba cash.. glömde det i mitt klagande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0