Malin Olvenmo

På benen igen

 Har legat i soffan hela dagen, blev en kort promenad på eftermiddagen med älsklingen, kände att jag va tvungen att komma ut i den friska luften. Somnade en stund i soffan så himla skönt att slumra. Nu sitter jag och sappar mellan kanalerna på tv. Niklas förälldrar kommer senare och fikar och hämtar hundarna, så niklas bakar kladdkaka så gott. Känner mig inte helt hundra idag, det värsta är nog att rösten är as dålig, kan knappt få fram ett ljud, har inte ont i halsen eller nått utan det är bara rösten som är borta är som värst när jag vaknar på morgonen. Hatar att man inte orkar prata. Har väll fått nått skit på stämmbanden, vill inte prata för mycket heller så man inte sabbar rösten för gott. =(...Ikväll blir det nog inte så mycket aktivitet här hemme, orkar inget just nu är helt slut, vill bara ligga och vila, kan ju va så att kroppen förbereder sig för att den lille ska titta ut snart, man kan ju alltid hoppas.
Imorn ska vi till mvc på kontroll hoppas att allt ser bra ut. Det ända hon kan klaga på är väll mina järnvärden. Nej nu ska jag återgå till mitt tv tittande.
Det värsta med att bara ligga och titta på tv är att jag känner mig så himla värdelös, hatar att känna att jag inte gjort nått på en hel dag, men Niklas säger att ingen dör av att jag bara ligger och vilar en dag, men jag är en så rastlös person, vill städa, tvätta, stryka förbereda det sista inför Kasper som igentligen inte måste göras innan han kommer, men jag kan inte låta bli.
Får väll bli en lat dag då da.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0