Malin Olvenmo

Pannkakor och mys pys

Nu står min älskling och steker pannkakor, han ska inviga sitt nu pannkaksjärn som han fick i julklapp av min mamma. Vi har precis komit in vart på en hurtig promenad till affären, kändes skönt att komma ut. Nu är jag hungrig så pannkakor kommer att sitta fint, snoret rinner, och jag mår fortfarande illa, men äta måste man ju. Ska titta på det nya avsnittet av andra avenyn till maten =).. Vår nya serie som vi måste följa. Ikväll hoppas jag att det blir bättre med illamåendet och att jag kan sova bättre i natt. Hoppas att det är någon bra film ikväll på tv... så man har nått att göra. Nej nu ska jag fixa lite innan maten hänga tvätten och renbädda sängen som jag hade tänkt att göra igår. Det va allt från mig denna dag, hoppas ni andra mår bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0