Malin Olvenmo

så extremt illamående

Inatt har det inte blivit många timmars sömn.. Igår blev jag hemskt illamående det ville inte släppa. somnade tillslut men vaknade igen efter 4 timmars dålig sömn av att det kändes som jag skulle spy. Hatar att må illa. Min syn har inte blivit bättre... Jag har ingen matlust alls idag, vill inte ha något. Vet inte vad detta kan bero på. Hoppas bara att det går över snart. Niklas vill helst att jag ska kontakta min bm men dem hittar ju ändå aldrig nått fel på mig, så varför ska jag gå dit för.. sitter hellre här hemma och mår uselt.  Hatar när man mår så här dåligt och man åker till doktorn då är det inget fel.. hur kan man må pytom men ändå säger läkarna att allt ser fint ut, konstigt. Nu vill jag bara att lillen tittar ut, så jag kan få må bra, ryggen gör så ont spelar snart ingen roll vad man gör. Niklas håller på att städa bort julen nu, så himla skönt att bli av med den, jag ska försöka städa undan lite jag med, och äta. Är det någon som har nått tips eller råd som kan veta vad som hjälper eller vad det kan vara som är fel....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0